Інклюзивний простір ЗЗСО І-ІІІ ст. №3 (відео)
Відеопрезентація "Школа, відкрита для всіх"
Звіт про роботу асистентів вчителів і корекційних педагогів інклюзивних класів з дітьми ООП ІІ семестр 2019-2020 н.р.
Звіт про роботу асистентів вчителів і корекційних педагогів інклюзивних класів з дітьми ООП І семестр 2019-2020 н.р.
НАЦІОНАЛЬНА СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ на 2020-2030 роки
Інформаційний меседж з учителями, які працюють в інклюзивних класах
5 вересня 2018 р. заступником диретора з навчально-виховної роботи Вергеліс Л.В. було проведено інформаційний меседж з учителями, які працюють в інклюзивних класах. Леся Василівна розповіла про ведення ділової документації щодо роботи з учнями з особливими освітніми потребами та наголосила, що завдання асистента вчителя надзвичайно різноманітні: участь у розробленні та виконанні індивідуальних навчальних планів та програм, адаптація навчальних матеріалів з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності дітей з ООП, соціально-педагогічний супровід дитини та багато іншого.
31 жовтня 2018 р. у стінах ЗЗСО І-ІІІ ст. №3 відбувся навчальний семінар «На шляху до інклюзії». Мета семінару – забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на здобуття якісної освіти. Завдання семінару – обговорити проблеми щодо впровадження інклюзивного навчання, знайти шляхи вирішення цих проблем; накреслити шляхи формування інформаційно-освітнього середовища як ефективної складової сучасного освітнього простору. Учасниками семінару були педагоги школи. Заступник директора з НВР Вергеліс Л.В. ознайомила усіх присутніх з чинною нормативно-правовою базою щодо питань в інклюзивних класах; обговорили загальні цілі процесу оцінювання навчальних досягнень, етапи процесу оцінювання, методи оцінювання. Наголосила на чіткому дотриманні веденні усіх супроводжуючих документів. У роботі семінару взяли участь члени команди супроводу дітей з особливими освітніми потребами, які розповіли про тісну співпрацю вчителя і асистента (Біла І.Г.), а також про психолого-педагогічний супровід дітей з ООП (Танасюк В.О.). На завершення семінару усі педагоги переглянули зворушливий відео сюжет про те, як працюють наші діти з особливими освітніми потребами, що навчилися та досягли ще задосить короткий час роботи.
Коментарi