Як не провалитися у соціальний аутизм
Соціологи про ключові ризики дистанційного навчання
Вумовах трансформації режиму карантину у світі розвивається медіа-експертний діалог щодо формату проведення навчання в закладах освіти на наступний навчальний рік. Також зростає, зокрема і в Україні, зацікавленість і попит на певною мірою альтернативні джерела та механізми отримання необхідних знань і перспективних навичок — від шкільних ТБ-уроків і до післядипломних спеціалізацій платформи Coursera (переважно англомовної) чи вітчизняних міні-курсів на Prometheus. У цих умовах вітчизняні громадсько-експертні обговорення поточних проблем освіти поки що сконцентровані переважно на прикладних питаннях "дистанційного навчання" .
Найбільш значущі виміри нашої системи освіти варто звести до трьох фокусів — знання, соціалізація та дисципліна. Саме ці складові створюють відносно цілісну систему координат, у якій розвивається "простір освіти". (посилання)
Коментарi