/Files/images/papka/03771396.jpg

Звіт про роботу асистентів вчителів і корекційних педагогів інклюзивних класів з дітьми ООП ІІ семестр 2019-2020 н.р.

/Files/images/papka/2 Звіт про роботу ІІ семестр 2019-20 н.р..jpg

Звіт про роботу асистентів вчителів і корекційних педагогів інклюзивних класів з дітьми ООП І семестр 2019-2020 н.р.

/Files/images/papka/Звіт про роботу.jpg

НАЦІОНАЛЬНА СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ на 2020-2030 роки

/Files/images/2014-pptx-5-638.jpg

Інформаційний меседж з учителями, які працюють в інклюзивних класах

5 вересня 2018 р. заступником диретора з навчально-виховної роботи Вергеліс Л.В. було проведено інформаційний меседж з учителями, які працюють в інклюзивних класах. Леся Василівна розповіла про ведення ділової документації щодо роботи з учнями з особливими освітніми потребами та наголосила, що завдання асистента вчителя надзвичайно різноманітні: участь у розробленні та виконанні індивідуальних навчальних планів та програм, адаптація навчальних матеріалів з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності дітей з ООП, соціально-педагогічний супровід дитини та багато іншого.

/Files/images/Безымянный.jpg

/Files/images/000001.JPG

31 жовтня 2018 р. у стінах ЗЗСО І-ІІІ ст. №3 відбувся навчальний семінар «На шляху до інклюзії». Мета семінару – забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на здобуття якісної освіти. Завдання семінару – обговорити проблеми щодо впровадження інклюзивного навчання, знайти шляхи вирішення цих проблем; накреслити шляхи формування інформаційно-освітнього середовища як ефективної складової сучасного освітнього простору. Учасниками семінару були педагоги школи. Заступник директора з НВР Вергеліс Л.В. ознайомила усіх присутніх з чинною нормативно-правовою базою щодо питань в інклюзивних класах; обговорили загальні цілі процесу оцінювання навчальних досягнень, етапи процесу оцінювання, методи оцінювання. Наголосила на чіткому дотриманні веденні усіх супроводжуючих документів. У роботі семінару взяли участь члени команди супроводу дітей з особливими освітніми потребами, які розповіли про тісну співпрацю вчителя і асистента (Біла І.Г.), а також про психолого-педагогічний супровід дітей з ООП (Танасюк В.О.). На завершення семінару усі педагоги переглянули зворушливий відео сюжет про те, як працюють наші діти з особливими освітніми потребами, що навчилися та досягли ще задосить короткий час роботи.

/Files/images/Слайд22.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 246

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.